Młodszy Specjalista ds. Administracji i Finansów

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za procesy administracyjno-finansowe w firmie click community sp. z o.o.

Opis stanowiska:

  • Wystawianie faktur sprzedażowych.
  • Ewidencjonowanie faktur zakupowych.
  • Kontakt z biurem rachunkowym.
  • Kontakt z urzędami m.in. ZUS, Urząd Skarbowy i inne.
  • Kontakt z dostawcami
  • Wsparcie w zarządzaniu płynnością finansową.
  • Obsługa systemu księgowego Enova.
  • Współpraca z innymi działami firmy.
  • Sporządzaniu pism do Urzędu Skarbowego, ZUS-u i innych instytucji.
  • Korespondencji i negocjacji z kontrahentami/dostawcami/odbiorcami.
  • Bieżącego Monitoringu i Windykacji Płatności od klientów.

Wymagania:

 

  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin.

 

  • Minimum rok doświadczenia w pracy w dziale finansowym lub administracyjnym o zbliżonym zakresie obowiązków.
  • Umiejętności analityczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel).
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Skrupulatność oraz sumienność.
  • Samodzielność
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
  • Znajomość systemu Enova bądź innego.

Oferujemy:

  • Dokładnie opisana ŚCIEŻKA KARIERY, określona na 2 lata wraz z progresywnym wynagrodzeniem.
  • Wynagrodzenie początkowe uzależnione od doświadczenia.
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów.
  • Stałą integrację wewnątrz zespołu poprzez wydarzenie branżowe i wyjazdy integracyjne.
  • Własny system szkoleń.
  • Pracę w centrum Krakowa w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze.
  • Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę po okresie próbnym.
  • Pakiety medyczne oraz sportowe dla każdego z pracowników.
REKRUTUJ