Marcowe nowości w social media

Bycie na bieżąco w ciągle zmieniającym się świecie social mediów bywa trudne. Jeśli obawiacie się, że umknęło Wam kilka nowości, ten tekst jest właśnie dla Was! Znajdziecie tutaj najważniejsze newsy, które zamieszczaliśmy w lutym na naszych kanałach.

Grupowe chaty na Messengerze

Lubicie rozmowy wideo w większym gronie? Od teraz możecie urządzać grupowe spotkania przy użyciu Facebookowego komunikatora w znacznie prostszy sposób! Owszem, opcja podstawowa była dostępna wcześniej, ale aby stworzyć grupę, należało dodawać użytkowników jeszcze przed rozpoczęciem konwersacji. Teraz możecie zadzwonić do znajomych już w trakcie trwania rozmowy.

Źródło

Analityka Snapchata

Moda na Snapchata powoli przemija, ale twórcy aplikacji robią co mogą, by utrzymać zainteresowanie. W lutym Snap Inc. udostępniło dla niektórych twórców dostęp do statystyk dotyczących grup, wyświetleń i zasięgów ich kanałów.

Źródło

Google Stories

Stories podbijają świat i wiemy o tym już od jakiegoś czasu. Google również postanowiło na tym skorzystać.

Źródło

Facebook usuwa niektóre wskaźniki

Nowości dla reklamodawców! Na początku lipca Facebook zamierza wprowadzić nową wersję Graph API, a co za tym idzie, usunąć część starych wskaźników. Rozstaniemy się z danymi dotyczącymi z m.in. kosztu dowolnego kliknięcia, kwotą wydaną dzisiaj czy kliknięciami przycisku.

Źródło

Przycisk kciuk w dół

O tym będzie głośno! Mark Zuckerberg długo zapowiadał, że nie zamierza wprowadzać przycisku  „Nie lubię tego”. Jednak niektórzy użytkownicy mogą już testować przycisk  „Downvote”. Póki co, button widnieje tylko przy komentarzach, ale kto wie co przyniesie przyszłość.

Źródło

Karuzele w stories

Właśnie spełnia się marzenie wielu reklamodawców: Instagram wprowadza możliwość stworzenia karuzeli w stories! Na razie format jest testowany i może zawierać maksymalnie trzy elementy, ale jeśli spełni oczekiwania, możemy spodziewać się, że zostanie wprowadzony dla wszystkich.

Źródło

Posty 3D

Podczas konferencji Oculus Connect w październiku zeszłego roku Facebook zapowiedział wprowadzenie postów 3D. Kilka dni temu plany weszły w życie. Użytkownicy mogą tworzyć trójwymiarowe posty, a obiekty w nich umieszczone obracać, przybliżać i oddalać. Jestem bardzo ciekawa, jak nową funkcjonalność wykorzystają największe marki.

Źródło

Nadal głodni nowości? Sprawdźcie o czym pisaliśmy w lutym na naszym blogu:

Czym jest persona oraz jak ją zbudować

Charakterystyka dobrego video marketingu

Najciekawsze kampanie Walentynkowe w social media

Ewa Sulewska

Kobieta wielu talentów. Studiowała już dziennikarstwo, historię oraz content marketing & social media. W wolnych chwilach podróżuje, czyta biografie i testuje nowe przepisy na muffinki, którymi później rozpieszcza znajomych. Media społecznościowe są jej pasją, dzięki czemu praca jest dla niej czystą przyjemnością!