Galeria Kazimierz

zobacz case study

galeria_kazimierz2

Modo

zobacz case study

modo

Galeria Kazimierz

Jedno z najstarszych centrum handlowych w Krakowie. Odwiedzającym oferuje ponad 150 sklepów.

Zadanie

Galeria Kazimierz chciała dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób. Osią komunikacji miała być promocja produktów sklepów oraz wydarzeń.

Realizacja

Profil klienta przejęliśmy kiedy miał niecałe 15 000 fanów. Występowały problemy z reklamą i jej odpowiednim stargetowaniem. Komunikację rozpoczęliśmy od postów przedstawiających modne stylizacje i najnowsze trendy oraz informacji o wydarzeniach z Krakowa i historii Kazimierza.

117%wzrost liczby fanów

121%większy zasięg postów

210%wzrost interakcji

17 000polubień od fanów (wzrost o 241%)

0,87 złkoszt jednego fana

Modo – pokaz Łukasza Jemioła

Pierwsze w Polsce modowe centrum. Zrzesza polskich i światowych projektantów, producentów oraz stylistów.

Zadanie

MODO Domy Mody stawia na aktywne wspieranie branży modowej, sponsorując prestiżowe wydarzenia. W październiku 2015 r. odbył się jubileuszowy pokaz z okazji 10-lecia pracy projektanta Łukasza Jemioła. Naszym zadaniem była kompleksowa promocja pokazu.

Realizacja

Chcąc zainteresować wydarzeniem fanów na Fanpage’u zorganizowaliśmy konkurs, zadaniem było zaprojektować T-shirt. Na profilu publikowane były posty promujące wydarzenie, wysłaliśmy również dedykowany newsletter. Pokaz nie mógł istnieć bez odpowiedniej oprawy na Instagramie – publikowane były zdjęcia z pokazu w czasie rzeczywistym oraz to, co dzieje się za kulisami.

2 700unikalnych użytkowników aplikacji konkursowej w 10 dni

100zaprojektowanych koszulek

75 500wyświetleń postów promujących

164opublikowane posty z hashtagiem #lukaszjemiol w ciągu 3 dni

2 145nowych fanów