Sylwia Majdan

zobacz case study

sylwia_majdan2

Galeria Kazimierz

zobacz case study

galeria_kazimierz2

Bell Cosmetics

zobacz case study

bell2

Agi Jensen Design

zobacz case study

agi_jensen2

Sylwia Majdan

Polska projektantka, której kolekcje zdobywają wiernych fanów. Doskonały krój, kobiece wzory i najwyższej jakości tkaniny.

Zadanie

Sylwia Majdan cyklicznie robi wyprzedaże swoich bestsellerów. Naszym zadaniem jest przeprowadzenie reklamy wspierającej i skierowanie ruchu do sklepu internetowego.

Realizacja

Promocja kreacji Sylwii Majdan odbywa się poprzez profil na Facebooku. W tym celu promujemy posty z wyprzedażami i tworzymy dedykowane kreacje reklam. Przez cały okres kampanii optymalizujemy parametry i na bieżąco dobieramy odpowiednie grupy docelowe. Każda wydana złotówka przyniosła 317 zł przychodu.

0,05 – 0,08 złkoszt za kliknięcie w reklamę

6,75%CTR na poziomie

każda reklama dociera do ponad 30 000 osób

Galeria Kazimierz

Jedno z najstarszych centrum handlowych w Krakowie. Odwiedzającym oferuje ponad 150 sklepów.

Zadanie

Galeria Kazimierz chciała dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób. Osią komunikacji miała być promocja produktów sklepów oraz wydarzeń.

Realizacja

Profil klienta przejęliśmy kiedy miał niecałe 15 000 fanów. Występowały problemy z reklamą i jej odpowiednim stargetowaniem. Komunikację rozpoczęliśmy od postów przedstawiających modne stylizacje i najnowsze trendy oraz informacji o wydarzeniach z Krakowa i historii Kazimierza.

117%wzrost liczby fanów

121%większy zasięg postów

210%wzrost interakcji

17 000polubień od fanów (wzrost o 241%)

0,87 złkoszt jednego fana

Bell Cosmetics

Uznany producent kosmetyków kolorowych na rynku polskim, obecny również w większości państw Europy, w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Niezaprzeczalnie wysoka jakość oraz przystępna cena sprawiają, że kosmetyki Bell są tak lubiane przez użytkowniczki na całym świecie.

Zadanie

Prowadzenie profili marki Bell Cosmetics na rynkach zagranicznych. Komunikacja w języku angielskim oraz posty dedykowane poszczególnym rynkom.

Realizacja

Komunikacja opiera się na anglojęzycznym profilu marki na Facebooku. Prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

Agi Jensen Design

Marka stworzona dla nowoczesnych i pewnych siebie ludzi, którzy cenią wygodę i wyjątkowy, oryginalny styl.

Zadanie

Stworzenie jak największej społeczności skupionej wokół mark. Naszym wyzwaniem było stworzenie profilu, który odzwierciedli wyjątkowość Agi Jensen Design.

Profil na Facebooku był doskonałym miejscem, w którym projekty Agi Jensen Design mogły trafić do szerokiego grona odbiorców. Grafiki, które realizujemy w pełni oddają oryginalność jest strojów i podkreślają styl, w jakim projektuje je autorka.

Rezultaty:

200%wzrost fanów na profilu

4 000%wzrost interakcji o prawie 38 659

2 520%wzrost udostępnień postów