You Can Drive – Ergo Hestia

zobacz case study

you_can_drive2

Kubenz

zobacz case study

kubenz

You Can Drive – Ergo Hestia

Oferta ubezpieczeń skierowana do młodych ludzi, poniżej 30 roku życia. Największym wyróżnikiem jest jej dostępność przez Internet.

Zadanie

Stworzenie wizerunkowego i angażującego fanpage’a, na którym użytkownicy znajdą przydatne informacje dotyczące bezpieczeństwa na drodze i w domu.

Realizacja

Komunikacja na fanpage’u opiera się na kilku tematycznych liniach. Użytkownicy mogą zapoznać się z ciekawostkami dotyczącymi podróżowania, bezpiecznej jazdy i motoryzacji. Pierwsze miejsce w kategorii Obsługa Klienta wg raportu SoTrendera.

1.5Social Interaction Index

11 255%wzrost interakcji

1000komentarzy fanów

10 000aktywności wokół postów

Kubenz

Polska marka z wieloletnimi tradycjami. Oferuje klasyczną kolekcję odzieży męskiej. Jej wyroby cechuje wyjątkowy styl i szczególna dbałość o detale.

Zadanie

Kubenz od zawsze ceni sobie bezpośredni kontakt z Klientami. Naszym zadaniem jest dbanie o społeczność skupioną wokół Kubenza, reagowanie na jej problemy i pytania oraz angażowanie w interakcje.

Realizacje

Komunikacja firmy skupiła się na najbardziej angażującym portalu jakim jest Facebook. Za jego pomocą prowadzimy dialog z użytkownikami. Zachęcamy fanów do interakcji i rozmów wprowadzając różnorodne linie tematyczne.

750%wzrost liczby fanów
65%stały Response Rate
750%wzrost zasięgu
0,18 PLNkoszt kliknięcia