ecommerce2

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Lubisz poszukiwać oraz nawiązywać nowe kontakty ? Umiesz budować relacje biznesowe z ludźmi?

DOŁĄCZ DO NAS!

OPIS STANOWISKA:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla usług marketingu społecznościowego realizowanych przez grupę click community sp. z o.o.

Zakres jej działań obejmuje m.in.:

  • Budowanie i utrzymanie aktywnego portfela klientów należących do grupy click community sp. z o.o.
  • Wsparcie działu handlowego w zakresie umawiania spotkań i prowadzenia negocjacji handlowych
  • Poszukiwanie i weryfikacja potencjalnych klientów
  • Raportowanie swojej pracy w oparciu o system CRM
  • Inne zadania delegowane.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy w procesie obsługi klienta i realizacji przedmiotów umowy.
  • Ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji w zakresie sprzedaży, marketingu internetowego i branży social media.

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie z zakresu kontaktu przez telefon (dział sprzedaży, call center)
  • Biegła znajomość obsługi komputera i programów typu Word / Excel / PowerPoint
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
  • Wysoki poziom kultury osobistej odpowiedni do kontaktu z klientem
  • Dyspozycyjność (pełen etat)
  • Umiejętność organizacji i zarządzania czasem własnym
  • Wiedza o marketingu Internetowym i aktywność w mediach społecznościowych.
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Inicjatywa, konsekwencja i skuteczność działania
  • Łatwość prowadzenia prezentacji.

OFERUJEMY:

  • Dokładnie opisana ŚCIEŻKA KARIERY, określona na 2 lata wraz z progresywnym wynagrodzeniem.
  • Pracę przy ambitnych i prestiżowych projektach dla uznanych marek oraz praca nad innowacyjnymi startupami o globalnym zasięgu.
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów i marketerów, od których można się wiele nauczyć.
  • Własny system szkoleń z najnowszych trendów w marketingu Internetowym, branży social media, technologii, startupach oraz sprzedaży bezpośredniej.
  • Pracę w centrum Krakowa w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze.

 

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@clickcommunity.pl

z  tematem wiadomości: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Prosimy o dopisanie nast. klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926, ze zm.)”

REKRUTUJ